.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه ورزشی مازندران

قهرمانی دابودشت در مسابقات هاپکیدو مازندران و موفقیت آمل در مسابقات اسکیت مازندران عناوین اخبار ورزشی امروز مازندران را تشکیل می دهد.

به گزارش مهر، تیم دابودشت شهرستان آمل در مسابقات هاپکیدو قهرمانی مازندران عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد. چهارمین دوره این مسابقات که شامگاه شنبه در سالن ورزشی سپاه شهرستان آمل برگزار شد، تیم های آمل ونوشهر هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس سبک هاپکیدو مازندران گفت: در این مسابقات 110 ورزشکار از شهرهای دابودشت، آمل، نوشهر، ساری و تیم فیروزکوه هم به عنوان میهمان با هم رقابت کردند. جعفرنوائی افزود: این مسابقات در 23 وزن چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هاپکیدو کاران این مسابقات در چهار بخش فول کنتاکت، تیمی کنتاکت، دفاع شخصی و سلاح سرد پیگیری شد. رئیس سبک هاپکیدو مازندران سطح کمی کیفی این مسابقات را مطلوب خواند و تصریح کرد: حضور این تعداد هاپکیدو کار هرچند به لحاظ تعداد کم تیم ها هم بی سابقه بوده است.

نوائی با اشاره به این که سطح فنی هاپکیدو کاران مازندرانی در سالهای اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است گفت: در این مسابقات هم مبارزه های زیبایی برگزارشد که در سطح مسابقات کشور بود. وی با بیان اینکه هاپکیدوی مازندران از قطب های مهم کشور در این رشته ورزشی است ابراز امیدواری کرد: هاپکیدو کاران مازندرانی روند موفقیت آمیز و روبه رشد این رشته ورزشی را ادامه دهند.

بانوان اسکیت بازآملی در مسابقات قهرمانی مازندران قهرمان شدند

بانوان اسکیت بازآملی در مسابقات قهرمانی مازندران در هر سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در این مسابقات که با حضور 35 اسکیت باز شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل و نوشهر که شنبه غروب در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل برگزار شد، تیم های نوشهر و قائم شهر به ترتیب دوم وسوم شدند.

در این مسابقات بانوان اسکیت باز استان درمواد 300، 500، هزارمتر سرعت وسه هزارمتر امدادی به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد. در نتایج انفرادی این مسابقات در ماده هزارمتر جوانان ماهرخ میرانی از آمل و کیمیا احمدپور از نوشهر در همین ماده ودر رده سنی نوجوانان عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

در 300 متر نوجوانان و جوانان به ترتیب نونا انصاری از نوشهر و آذین ایمانی از آمل قهرمان شدند.

پرند بزرگ تبار از آمل در رده نوجوانان و رقیه مرزبان از ساری در رده جوانان در ماده 500 متر سرعت زودتر از دیگر اسکیت بازان از خط پایان گذشتند. فرناز رستمی از نوشهر هم در سه هزارمتر امدادی جایگاه نخست این ماده را به دست آورد.

رئیس هیئت اسکیت مازندران در خصوص این مسابقات گفت: هفت نفر برتر این مسابقات در قالب تیم نماینده مازندران به مسابقات المپیاد ایرانیان که 29 و30 ماه جاری درمشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد. حسین خیری نیا افزود: مسابقات این دوره درسطح قابل قبولی برگزار و تیم ها با ورزشکاران اصلی خود در این رقابتها حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اسکیت مازندران در چند سال اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده به طوری که اسکیت بازان مستعدی از این استان به تیم ملی راه یافتند. بیش از سه هزار ورزشکار مازندرانی در رشته ورزشی اسکیت سازماندهی شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.